Una paraula val més que mil imatges

Una paraula val més que mil imatges. Copywriting per persuadir les audiències

Nº:
273
Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491809890
Any d'edició:
Matèria
AUTOAJUDA
ISBN:
978-84-9180-989-0
Pàgines:
136
Enquadernació:
RUSTICA
idioma:
CATALAN
Ample:
210
Alt:
140
Disponibilitat:
DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)
Col·lecció:
Manuals

Descompte:

-5%

Abans:

15,00 €

Després:

14,25 €
IVA inclòs
Comprar

La creativitat no és innata. El copywriting s'aprèn. De la mateixa manera que podem treballar els músculs del cos, podem entrenar el cervell a pensar de manera creativa. Aquest llibre pretén explicar què  és el copywriting o la redacció publicitària, els seus principis, les  funcions del redactor, el procés de conceptualització, el poder de l'storytelling per explicar bones històries, i el paper de l'humor per  captar l'atenció. Combina teoria i pràctica amb una activitat al final de cada capítol. El que és difícil no és escriure per a diferents mitjans o entorns digitals, sinó escriure bons textos amb un  propòsit concret: persuadir a qui els llegeix.

Altres llibres de l'autor a Libreria Etiam

Matèria a Libreria Etiam

Uoc editorial a Libreria Etiam