La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884624
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-462-4
Páginas:
322
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

29,00 €

Despues:

27,55 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

Aquesta obra és fruit de les Jornades que la Cátedra de multilingüisme  Linguamón-UOC va organitzar a l'Institut d'Estudis Catalans el marÇ de 2007 amb l'objectiu d'identificar quines práctiques d'aprenentatge permeten desenvolupar la voluntat de comunicar en una segona llengua. Per a la Cátedra de Multilingüisme Linguamón-UOC, la conveniéncia de fer aquell intercanvi d'estudis i experiéncies era evident: el model "Willingness To Communicate" (WTC, o VdC en catalá) desenvolupat, entre d'altres, per Peter MacIntyre (que hi va participar), identifica  i estructura les variables que influeixen en la voluntat de comunicar  en una L2. A més, el moment de les politiques educatives a l'área de llengua catalana era i encara és especialment adequat per emprendre aquesta mena d'accions, no sols per la situació social de contacte lingüístic, sinó també per la creixent diversitat lingüística de la societat -i per tant de la població escolar- i per les necessitats que  plantegen les polítiques educatives que es proposen l'objectiu de proporcionar una competéncia trilingüe als estudiants. Un dels objectius que els participants en aquelles jornades van considerar convenients fou precisament la preparació i l'edició d'un recull de documents teórics i práctics sobre el desenvolupament dels factors que  influeixen en la voluntat de comunicar en els processos d'aprenentatge d'una L2. D'aquí sorgeix el llibre que ara veu la llum.

Otros libros del autor en Libreria Etiam

Materia en Libreria Etiam

  • POR QUÉ LO SIMPLE GANA -5%
    Titulo del libro
    POR QUÉ LO SIMPLE GANA
    BODELL, LISA
    Lid
    En el mundo corporativo actual, la sobrecarga de tareas y la complejidad innecesaria se han convertido en barre...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    23,95 €22,75 €

  • fiscalidad de los productos y operaciones financieras -5%
    Titulo del libro
    fiscalidad de los productos y operaciones financieras
    Sagués, Albert
    Profit
    Fiscalidad de los productos y operaciones financieras presenta los aspectos fiscales de los productos y servici...
    No disponible

    19,50 €18,53 €

  • Como implantar y evaluar control gestión -5%
    Titulo del libro
    Como implantar y evaluar control gestión
    Muñiz, Luis
    Profit
    Claves para conocer cómo, cuándo y dónde se han empleado todos los recursos de la empresa, para obtener unos...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    18,00 €17,10 €

  • La práctica de las inversiones financieras -5%
    Titulo del libro
    La práctica de las inversiones financieras
    AA.VV
    Andavira
    Indice: Prólogo Capítulo 1. Fundamentos de la inversión financiera. Capítulo 2. Determinación de...
    No disponible

    16,80 €15,96 €

  • Cambio estructural en África -5%
    Titulo del libro
    Cambio estructural en África
    Nº 951
    Lopes, Carlos
    La catarata
    Este es un libro que cuestiona las narrativas tradicionales sobre el continente. Los debates sobre el desarroll...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    22,00 €20,90 €

Uoc editorial en Libreria Etiam