Xarxes socials. Fonaments i aplicacions

Xarxes socials. Fonaments i aplicacions

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490299869
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9029-986-9
Páginas:
146
Idioma:
CATALAN
Ancho:
17
Alto:
24
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

15,00 €

Despues:

14,25 €
IVA incluido
Comprar

Les xarxes socials com a estructures de relació entre persones han existit sempre, peró darrerament interessants descobriments sobre les seves propietats i la seva popularitat als mitjans socials en línia, n'han incrementat l'interés. Aquest volum constitueix una introducció interdisciplinária, senzilla peró rigorosa, al fenomen de les xarxes socials. El contingut es divideix en tres parts. En una primera part, es presenten els fonaments generals del que ja sovint s'anomena la "ciéncia de les xarxes" i que s'ha anat desenvolupant amb les aportacions de diverses disciplines des de mitjans del segle passat fins a l'actualitat. La segona part es dedica a repassar les característiques específiques de les xarxes socials, és a dir, d aquelles xarxes en les quals els nodes són persones o grups de persones i els lligams relacions socials. Finalment, la tercera part aprofundeix en un dels aspectes més interessants de les xarxes socials: la seva funció clau en els fenómens de transmissió d'informació i creació i difusió de coneixement

Materia en Libreria Etiam

  • El arte de dirigir una empresa -5%
    Titulo del libro
    El arte de dirigir una empresa
    MOCHON Francisco
    Mc graw hill interamericana
    No disponible

    21,00 €19,95 €

  • Negocio a la vista -5%
    Titulo del libro
    Negocio a la vista
    Prada Segovia, Marisa de
    Edinumen
    Negocio a la vista. Libro Libro sobre material audiovisual auténtico que recoge ocho reportajes sobre empresas...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    17,85 €16,96 €

  • Primero las personas -5%
    Titulo del libro
    Primero las personas
    Nº 14
    Coordinado por Rosa M. Fité, Pedro Nueno, Kandarp Mehta y Joaquim Vilà
    Gestion 2000
    La innovación y la capacidad de cambio se han convertido en elementos esenciales dentro de cualquier empresa y...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    18,95 €18,00 €

  • ¿Cómo va afectar a México el Tratado de Libre Comercio? -5%
    Titulo del libro
    ¿Cómo va afectar a México el Tratado de Libre Comercio?
    Rubio, Luis
    Fondo cultura economica (fce)
    Luis Rubio, uno de los primeros en proponer la apertura económica en diversos foros y publicaciones, presenta,...
    No disponible

    12,50 €11,88 €

  • La promoción inmobiliaria -5%
    Titulo del libro
    La promoción inmobiliaria
    Fernández Martín, Delfín
    Dossat
    No disponible

    31,99 €30,39 €

Uoc editorial en Libreria Etiam