Premsa i autodeterminació. Catalunya i Euskadi dins l'Espanya de la Transició

Premsa i autodeterminació. Catalunya i Euskadi dins l'Espanya de la Transició

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490644591
Ano de edición:
Materia
ECONOM?A E EMPRESA
ISBN:
978-84-9064-459-1
Páxinas:
192
Encadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
lingua:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
210
Dispoñibilidade:
No disponible
Colección:
MANUALES

Desconto:

-5%

Antes:

18,00 €

Despois:

17,10 €
IVE incluído
Notificar dispoñibilidade

En tant que institucions socials, els mitjans de comunicació, a l'hora  d'opinar i informar sobre els conflictes nacionals, ofereixen un discurs polític que influeix en el desenvolupament dels fets sobre els  quals parlen. El llibre ve acompanyat d'un marc teóric que permet definir de manera operativa els conceptes de nació, nacionalisme i autodeterminació dins una etapa decisiva per a la conformació de l'actual Estat de les autonomies (1975-1979). S'hi estudia el paper dels diaris i, en concret, el seu discurs polític a l'hora de construir identitats. S'hi proposa una análisi seguint l'enfocament teóric de l'análisi crítica del discurs (ACD). S'hi analitzen les peces d'opinió (editorials i columnes) que tracten sobre l'encaix catalá i basc que projectaven diaris espanyols, catalans i bascos en aquell moment. En definitiva, el llibre proposa una metodologia analítica i se n'ofereixen els resultats. Per la seva aproximació teórica i la seva proposta analítica, aquest manual és una eina útil per als estudiosos del discurs periodístic, així com per a aquelles persones interessades en la contribució que tenen els mitjans en la construcció d'identitats polítiques.

Materia en Libreria Etiam

Uoc editorial en Libreria Etiam

  • Economía de la educación -5%
    Titulo del libro
    Economía de la educación
    AA.VV
    Uoc editorial
    Carnoy ha demostrado en sus investigaciones que la formación profesional especializada, la educación excesiva...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    25,70 €24,42 €

  • Teoría y métodos para marcas de territorio -5%
    Titulo del libro
    Teoría y métodos para marcas de territorio
    de San Eugenio Vela, Jordi
    Uoc editorial
    La competición de países, naciones, ciudades y regiones para captar recursos, talento, infraestructuras o eve...
    No disponible

    23,00 €21,85 €

  • Historias de portada -5%
    Titulo del libro
    Historias de portada
    Bunyol, Josep Maria
    Uoc editorial
    Que un hombre muerda a un perro puede ser el detonante de una noticia o de una película. Cineastas e informado...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    19,00 €18,05 €

  • BLACK MIRROR.PORVENIR Y TECNOLOGIA -5%
    Titulo del libro
    BLACK MIRROR.PORVENIR Y TECNOLOGIA
    Martínez-Lucena, Jorge / Barraycoa, Javier
    Uoc editorial
    Black Mirror es una distopía televisiva que pone al espectador contra las cuerdas, lo destrona de su confortab...
    DISPOÑIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    28,00 €26,60 €

  • El benestar emocional -5%
    Titulo del libro
    El benestar emocional
    Cabero, Mireia
    Uoc editorial
    Els descobriments científics sobre la felicitat i el benestar són nombrosos i reveladors. Aquest llibre vol f...
    No disponible

    9,90 €9,41 €